26 Ekim 2010 Salı

PROGRAMLAMA DİLLERİ VE EN ÇOK KULLANILAN ÇEŞİTLERİ VE EĞİTİM YAZILIMLARI VE TÜRLERİ

PROGRAMLAMA DİLLERİ VE EN ÇOK KULLANILAN ÇEŞİTLERİ
Programlama dili:insan ile bilgisayar araasındaki iletişimi sağlar.Farklı işlevleri gerçekleştirmek için oluşturulan pogramları n bilgisayar tarafından algılanacak şekilde derlenmesini sağlar.programlama dili,insan dilini bilgisayar diline cevirir.
En çok kullanılan programlama dilleri:
*PHP(PERSONEL HOME PAGE)
*ASP(active server pages)
*JAVASCRİPT
*ASSEMBLER
*BASİC
*COBAL
*FORTRAN
*VİSVAL BASİ
*C
*C++
PROGRAMLA DİLLERİNİN UYGULAMA ALANLARI
1-Bilim ve mühendislik nalanında
2-Veri tabanı kullanımında
3-Sistem programcılığında
4-Genel amaclı kullanım
EĞİTİM YAZILIMLARI VE TÜRLERİ
Eğitim yazılımları öğrencilerin yeni bilgileri öğrendiği.yeni içerikler ile karşı karşıya kaldığı,daha önceden öğrenmiş oldukları bilgilerile pratik uygulamalar yaptıkları  ve daha önceden öğrendikleri bilgileri ne kadar öğrendiklerini test eden "bilgisayar programlarıdır.
egitim yazılımları türlerine ayrılır.eğitim yazılımlarından öncelikle hedeflere uygun olması beklenirrr.öğrenci özellikleri ile uygun olması gerekirrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder